Interinos
En relación á cobertura de prazas de carácter temporal para cubrir postos ao servizo da Administración de xustiza en Galicia infórmase do seguinte:
- O mércores 24 de xullo haberá chamamentos ordinarios de persoal interino. O prazo para solicitar as prazas ao ser o día seguinte festivo, iniciarase o mércores 24 de xullo ás 14:00 h e rematará o venres 26 de xullo ás 14:00 horas.
- Os ditos chamamentos ordinarios retomaranse o mércores 4 de setembro.
- As necesidades en relación á xestión de persoal que se precisen durante ese período abordaranse segundo o disposto no artigo 20.6 da Orde do 4 de outubro de 2018.
13/9/2022
Listaxes definitivas de persoas admitidas e excluídas das bolsas de traballo de persoal interino dos corpos xerais da Administración de Xustiza en Galicia convocadas pola Resolución da Dirección Xeral de Xustiza do 28 de xaneiro de 2022.
Estas listaxes entrarán en vigor o día seguinte ao desta publicación e substituirán as listas vixentes, que quedarán anuladas nesa mesma data, sen que isto supoña ningún dereito para os/as integrantes destas.
As listaxes poderán consultarse tamén a través da OPAX (https://opax.xunta.es), seguindo a ruta "Bolsa de interinos > Listaxes".
Listaxes de persoas admitidas
Corpo auxilio xudicial
- A Coruña
- A Coruña (sen bolsa)
- Lugo
- Lugo (sen bolsa)
- Ourense
- Ourense (sen bolsa)
- Pontevedra
- Pontevedra (sen bolsa)
Corpo de tramitación procesual e administrativa
- A Coruña
- A Coruña (sen bolsa)
- Lugo
- Lugo (sen bolsa)
- Ourense
- Ourense (sen bolsa)
- Pontevedra
- Pontevedra (sen bolsa)
Corpo de xestión procesual e administrativa
- A Coruña
- A Coruña (sen bolsa)
- Lugo
- Lugo (sen bolsa)
- Ourense
- Ourense (sen bolsa)
- Pontevedra
- Pontevedra (sen bolsa)
Listaxes de persoas excluídas
Corpo auxilio xudicial
Corpo de tramitación procesual e administrativa
Corpo de xestión procesual e administrativa
7/9/2022
Nota informativa sobre a suspensión e a renuncia á bolsa de persoal interino.
6/9/2022
Recórdase que o día 9 de setembro finaliza o prazo para a elección de bolsa. Aquelas persoas aspirantes que estean incluídas tanto en bolsa como baremadas sen bolsa en distintos corpos, ou en varias provincias da mesma bolsa, deberán seleccionar aquela única na cal desexen quedar. Se non o fixeran, entenderase que desisten de todas as súas solicitudes.
A elección deberá realizarse telematicamente, cubrindo necesariamente o formulario electrónico dispoñible na aplicación informática. Unha vez cuberto o formulario, deberase presentar de xeito electrónico a través da OPAX. Non será válida unha elección de bolsa en estado borrador.
19/8/2022
Na confección das listaxes resultantes correspondentes ás novas bolsas de traballo de persoal interino dos corpos xerais ao servizo da Administración de Xustiza publicadas o pasado 29 de xullo, a baremación do apartado correspondente á formación continua de determinadas solicitudes realizouse aproximando a dous decimais, cando o criterio xeral empregado foi o de aproximar a un decimal.
Por esta razón, cómpre publicar de novo as listaxes resultantes das persoas admitidas e excluídas aplicando para todos os casos o criterio xeral.
Novas listaxes de persoas admitidas
Corpo auxilio xudicial
Corpo de tramitación procesual e administrativa
Corpo de xestión procesual e administrativa
Novas listaxes de persoas excluídas
Corpo auxilio xudicial
Corpo de tramitación procesual e administrativa
Corpo de xestión procesual e administrativa
29/7/2022
Listaxes resultantes de persoas admitidas e excluídas das bolsas de traballo de persoal interino dos corpos xerais ao servizo da Administración de Xustiza convocadas pola resolución da Dirección Xeral de Xustiza do 28 de xaneiro de 2022
As listaxes poderán consultarse tamén a través da OPAX https://opax.xunta.es, seguindo a ruta "Bolsa de interinos > Listaxes".
Aquelas persoas aspirantes que estean incluídas en bolsas de distintos corpos, ou en varias provincias da mesma bolsa, deberán seleccionar aquela única na cal desexen quedar. O prazo para elixir bolsa (10 días hábiles) habilitarse entre o 29 de agosto e o 9 de setembro.
A elección deberá realizarse telematicamente, cubrindo necesariamente o formulario electrónico dispoñible na aplicación informática. Unha vez cuberto o formulario, deberase presentar de xeito electrónico a través da OPAX.
Se non o fixeran, entenderase que desisten de todas as súas solicitudes.
As persoas que unicamente solicitasen formar parte dunha única bolsa, corpo e provincia non terán que efectuar a dita elección.
Listaxes de persoas admitidas
- Corpo auxilio xudicial
- Corpo de tramitación procesual e administrativa
- Corpo de xestión procesual e administrativa
Listaxes de persoas excluídas
- Corpo auxilio xudicial
- Corpo de tramitación procesual e administrativa
- Corpo de xestión procesual e administrativa
15/7/2022
Desde a Dirección Xeral de Xustiza estase a rematar coa revisión das alegacións ás listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas das bolsas de persoal interino. A publicación da lista resultante está prevista para a última semana do mes de xullo.
Ao obxecto de favorecer o proceso para elección das bolsas, o prazo para elixir bolsa (10 días hábiles) habilitarase entre o 29 de agosto e o 9 de setembro.
3/6/2022
Listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas das bolsas de traballo de pesoal interino dos corpos xerais ao servizo da Administración de Xustiza convocadas pola resolución da Dirección Xeral de Xustiza do 28 de xaneiro de 2022
As listaxes poderán consultarse tamén a través da OPAX https://opax.xunta.es, seguindo a ruta "Bolsa de interinos > Listaxes".
O prazo para presentar alegacións comprende do día 06/06/2022 ao 17/06/2022. As alegacións deberán presentarse de xeito electrónico a través do formulario disponible na aplicación informática https://opax.xunta.es
Listaxes de persoas admitidas
- Corpo auxilio xudicial
- Corpo de tramitación procesual e administrativa
- Corpo de xestión procesual e administrativa
Listaxes de persoas excluídas
- Corpo auxilio xudicial
- Corpo de tramitación procesual e administrativa
- Corpo de xestión procesual e administrativa
8/2/2022
2/6/2020
Listaxes definitivas de admitidos/as e excluídos/as da bolsa de traballo de xestión procesual e administrativa, tramitación procesual e administrativa e auxilio xudicial
As listaxes poderán consultarse a través da OPAX (https://www.xunta.es/sxpa/AIX/) seguindo a ruta "Bolsa de interinos > Listaxes".
10/2/2020
Finalización do prazo para a elección de bolsa
Recórdase que o día 11 de febreiro finaliza o prazo para presentar as solicitudes de elección da bolsa de interinos/as.
É moi importante ter en conta que non basta con gravar os datos na aplicación. Co simple gravado de datos xérase unicamente un borrador, que hai que validar e presentar, sexa electronicamente, con certificado dixital ou DNI electrónico, ou manualmente, en calquera dos lugares do artigo 16.4 da Lei 39/2015 do Procedemento administrativo común das Administracións Públicas.
A consecuencia de non presentar a elección da bolsa en prazo, segundo o artigo 10.2 da Resolución do 18 de marzo de 2019, da Dirección Xeral de Xustiza, pola que se convocan bolsas de traballo de persoal interino dos corpos xerais ao servizo da Administración de Xustiza en Galicia, é a desistencia dos/as aspirantes de todas as súas solicitudes.
29/1/2020
28/1/2020
As listaxes poderán consultarse a través da OPAX (https://www.xunta.es/sxpa/AIX/), seguindo a ruta "Bolsa de interinos > Listaxes".
Aqueles/as aspirantes que estean incluídos en bolsas de distintos corpos, ou en varias provincias da mesma bolsa, deberán seleccionar aquela única na cal desexen quedar no prazo de dez días hábiles desde a publicación desta resolución (fin do prazo: 11.02.2020 ás 23:59 h). En caso contrario, entenderase que desisten da súa solicitude.
A elección deberá facerse de maneira electrónica a través da OPAX. Ao elixir a bolsa correspondente xérase un borrador que é necesario presentar, ben electronicamente, con DNI electrónico ou certificado dixital, ou ben manualmente en calquera dos lugares do artigo 16.4 da Lei 39/2015 do Procedemento administrativo común das Administracións Públicas.
Na páxina de bolsa de interinos, na sección de “Instrucións”, existe unha guía de usuario cos pasos a seguir (páxinas 27-29 no manual en galego, 33-35 no manual en castelán).
26/3/2019
28/11/2018
Publicación de listaxes na Oficina Virtual do Persoal da Administración de Xustiza de Galiza
Desde o 28/11/2019, as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas nas bolsas de interinos dos corpos xerais ao servizo da Administración de Xustiza en Galicia estarán só dispoñibles na Oficina Virtual do Persoal da Administración de Xustiza de Galiza. Tras acceder co usuario e constrasinal ou certificado electrónico, as listaxes poderán consultarse na ruta “Menú - Bolsa de interinos - Listaxes”.
- Acordo da Comisión Paritaria de Interinos consonte ao regulado no artigo 5 (Participación, información e seguimento) da Orde do 4 de outubro de 2018 sobre selección e nomeamento de persoal interino para cubrir postos de persoal funcionario dos corpos xerais ao servizo da Administración de xustiza en Galicia.
- Resolución do 17 de outubro de 2019 pola que se aproba a listaxe provisional de admitidos e excluídos da bolsa de traballo de xestión procesual e administrativa, tramitación procesual e administrativa e auxilio xudicial convocada pola Resolución da Dirección Xeral de Xustiza do 18 de marzo de 2019.
- Orde do 4 de outubro de 2018 sobre selección e nomeamento de persoal interino para cubrir postos de persoal funcionario dos corpos xerais ao servizo da Administración de xustiza en Galicia.
- Corrección de erros. Resolución do 17 de decembro de 2014, da Dirección Xeral de Xustiza, pola que se aproba a listaxe definitiva de admitidos e excluídos da bolsa de traballo de xestión procesual e administrativa, tramitación procesual e administrativa e auxilio xudicial, convocada pola Resolución do 15 de xaneiro de 2014.
- Resolución do 17 de decembro de 2014, da Dirección Xeral de Xustiza, pola que se aproba a listaxe definitiva de admitidos e excluídos da bolsa de traballo de xestión procesual e administrativa, tramitación procesual e administrativa e auxilio xudicial convocada pola Resolución do 15 de xaneiro de 2014.
- Resolución do 2 de setembro de 2014 pola que se aproba a listaxe provisional de admitidos e excluídos da bolsa de traballo de xestión procesual e administrativa, tramitación procesual e administrativa e auxilio xudicial convocada pola Resolución da Dirección Xeral de Xustiza do 15 de xaneiro de 2014. Lémbrase que o prazo de reclamación é de 10 días hábiles dende a súa publicación e remata o 23 de setembro de 2014 (incluído).
- Acceso ao módulo OPAX (Oficina Virtual do Persoal da Administración de Xustiza) de solicitantes baremados e non incluídos nas bolsas de persoal interino. Dende o 2 de novembro de 2010 está en funcionamento o módulo de WebAIX (agora OPAX) que permitirá ás persoas que figuran na lista de admitidos non seleccionados para as bolsas de traballo ou reserva de interinos (a denominada 'reserva da reserva') consultar a súa situación na lista así como a posición do último chamamento efectuado. Cómpre salientar que os interesados poderán acceder a través do enlace á OPAX existente na páxina web da nosa consellería coincidindo a súa conta de usuario co DNI. A chamada a unha bolsa de reserva depura a situación do interesado en todas as listas da 'reserva da reserva' (desaparece delas).
- Resolución do 15 de xaneiro de 2014, da Dirección Xeral de Xustiza, pola que se convocan bolsas de traballo de persoal interino dos corpos xerais ao servizo da Administración de xustiza en Galicia.
- Orde do 28 de novembro de 2013 sobre selección e nomeamento de interinos para cubrir postos de funcionarios dos corpos xerais ao servizo da Administración de xustiza en Galicia.
08/11/2024
Resolución do 8 de novembro de 2024 da Dirección Xeral de Xustiza pola que se aproba a listaxe provisional de persoas admitidas e excluídas das bolsas de persoal interino do corpo de médicos forenses ao servizo da Administración de Xustiza convocadas pola Orde da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes do 2 de setembro de 2024.
As listaxes poderán consultarse tamén a través da OPAX (https://opax.xunta.es), seguindo a ruta "Bolsa de interinos > Listaxes".
O prazo para presentar alegacións é de 10 días hábiles. As alegacións deberán presentarse de xeito electrónico a través do formulario dispoñible na aplicación informática https://opax.xunta.es.
10/9/2024
Orde do 2 de setembro de 2024 pola que se establece o procedemento de selección e o nomeamento de persoal interino do corpo de médicos forenses e se convoca a correspondente bolsa.
As solicitudes para participar nesta convocatoria deberán presentarse en todo caso telematicamente a través da Oficina Virtual do Persoal da Administración de Xustiza (OPAX: http://opax.xunta.es), no prazo de quince (15) días hábiles contados desde o día seguinte ao da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia.
- Resolución do 15 de xuño de 2015 pola que se aproba a listaxe definitiva da bolsa de interinos de médicos forenses convocada por Orde do 29 de setembro de 2014.
- Resolución do 30 de abril de 2015 pola que se aproba a listaxe definitiva de admitidos e excluídos, así como as listaxes provisionais da baremación dos méritos dos admitidos, da bolsa de traballo de médicos forenses convocada pola Orde do 29 de setembro de 2014.
- Resolución do 12 de marzo de 2015 pola que se aproba a listaxe provisional de admitidos e excluídos da bolsa de traballo de médicos forenses convocada pola Orde do 29 de setembro de 2014.
- Orde do 29 de setembro de 2014 pola que se establece o procedemento de selección e nomeamento de persoal interino do corpo de médicos forenses e se convoca a correspondente bolsa.
- Resolución do 23 de agosto de 2010, da Dirección Xeral de Xustiza, pola que se publican as listaxes definitivas de incluídos nas bolsas de traballo e de reserva de médicos forenses interinos do Instituto de Medicina Legal de Galicia (Imelga).
- Orde de 10 de maio de 2006 sobre selección e nomeamento de médicos forenses interinos.